onsdag den 7. marts 2012

L'Oreal Color Riche neglelakker


L'Oreal har lanceret en hel masse nye minineglelakker i alverdens farver. Jeg er en SUCKER for neglelak (jeg skal nok vise min samling en dag), så der gik ikke lang tid før jeg stod i Føtex og kiggede på udvalget. Mine valg faldt hurtigt på de to forårsfarver So Chic Pink (208) og Lush Tangerine (303).


Neglelakkerne er i nogle små 5 ml flasker (normale lakker er i flasker på omkring 10-15 ml), men mængden skræmmer mig ikke, da det kun en enkelt gang er lykkedes mig at bruge en flaske op. Pensler går jeg ret meget op i, da det i nogle tilfælde kan afgøre hvor godt en lak bliver påført. Jeg er totalt modstander af de små, tynde pensler, så jeg var glædeligt overrasket over at se at lakkerne har en OPI-agtig bred pensel. De optimerer absolut applikeringen og mindsker antallet af gange man skal dyppe penslen i flasken (og dermed forhindrer at lakken halvtørrer før man er færdig med en negl). At penslen måske er en tand for bred til nogle (har jeg læst) er vel en smagssag.





De to farver jeg valgte viste sig at være meget forskellige at lægge. So Chic Pink (en koral-pink farve) var lang lettere at lægge end Lush Tangerine (en orange), der lagde sig i klatter på neglen, hvilket gjorde at jeg måtte lægge 3 lag per negl og på nogle endda 4 lag, for at udjævne farveforskellene. Irriterende! Jeg har så ikke købt hverken pasteller eller glitterfarver, så dem kan jeg ikke udtale mig om. Holdbarheden var ganske normal, hverken for kort eller specielt lang.


Jeg synes disse lakker er langt at foretrække over Depends lignende minilakker (som jeg ikke har et særlig godt forhold til). Til prisen er det en udemærket "drugstore" neglelak, specielt med de mange modefarver der er at vælge i mellem"! Absolut anbefalet!

Neglelakkerne koster 39,95 kr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar