tirsdag den 13. marts 2012

Makeup-sæt fra L'Oreal...?

Jeg er et ret påvirkeligt menneske. Man skal bare sige til mig at en vare er limited edition eller at en rabat er tidsbegrænset og så hopper jeg på den. Derfor slog mit hjerte også et ekstra slag da jeg så i Matas's nyeste katalog at man ved køb af to L'Oreal produkter kunne få dette flotte børstesæt til en værdi af 350 kr. Wow! Problemet er bare at jeg ikke tror på at de børster er 350 kr værd. I så fald skulle de stort set være på højde med MACs børster, hvad jeg virkelig tvivler på. Eller være bedre børster end det børstesæt fra Sigma som jeg har investeret i.

Nu har jeg jo ikke selv stået med dem i hånden, men jeg er faldet i Matas's børstefælde før, da der engang var det samme tilbud fra Maybelline: køb to produkter og få et børstesæt til en værdi af 350 kr. Og jeg hoppede jo lige i (godt nok med et enkelt produkt med 50 % rabat). Og blev slemt skuffet. Det var dette børstesæt, som mere eller mindre bestod af en foundation-pensel (hvem bruger dem nutildags?), en gigantisk concealerpensel og en pudderpensel (syntetisk, så rimelig umulig at få produkt på).

Det jeg kan skumle mig frem til at L'Oreals sæt indeholdet er en (sikkert) fin pudderbørste, en foundationbørste og en skrå eyelinerbørster (som enten er temmelig stor, eller også er de to andre børster små).

Min pointe er at hvis du alligevel regner med at skulle investere i to produkter fra L'Oreal, så kan du da fint tage imod disse børster, når de nu er gratis. Men at sidde (som jeg gjorde for 1 time siden) og gennemgå Matas' webshop for at se om der var nogle produkter jeg lige lå og manglede, det er nok at gå et skridt for langt. Jeg tvivler på at børsterne er to produkters pris værd (~ 150 kr) og da slet ikke 350 kr.

Har I lignende erfaringer med lignende tilbud, eller er det bare mig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar