søndag den 11. marts 2012

GOSH Smokey Eyes Palette





Generelt er jeg ikke særlig imponeret over GOSHs øjenskygger, men da jeg så en reklame for disse paletter i et blad så det faktisk ud som om de havde forbedret skyggerne. Jeg afprøvede farverne i butikken og var i første omgang overrasket over kvaliteten. Konsistensen af skyggerne er cremede, har satin finish og uden alt for meget fall out.








Problemet er så bare at da jeg kom hjem og begyndte at lege med den, fandt jeg ud af at der ikke er særlig meget farvepigment i skyggerne og at paletten er opbygget så de farver der er i samlingen ligger for tæt på hinanden til at det giver en effekt når skyggerne bliver lagt. Jeg har prøvet flere gange, men de fire farver giver kun en liiiille bitte antydning af skygge - en skygge man sagtens ville kunne efterligne med kun en enkelt øjenskygge.





Jeg kan godt lide ideen med paletten og jeg synes på mange punkter at opbygningen af den er bedre end fx. dem fra andre billigere mærker - bl.a. er deres trinsystem godt udført. Men den manglende farve og den meget lille forskel på dem gør at paletten ikke er et køb værd. Desværre!

Paletten koster 79,95 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar