fredag den 9. marts 2012

Barry M Nail Paint Foil Instant Nail Effects






Jeg er stor fan af Barry Ms neglelakker og har været storforbruger af dem i mange år. Derudover elsker jeg metalliske lakker der skinner og derfor kræver tiltrækker opmærksomhed. Så da jeg så Barry Ms relativt nye Foil Instant Nail Effects lakker, vidste jeg at jeg skulle have en. Farvevalget er temmelig begrænset - der er kun guld, sølv og lavendel at vælge i mellem. Jeg endte på en sølv, da min almindelige sølvlaker forsvundet (jeg hader når det sker!).





Barry M påstår at lakken dækker i første strøg og det er til dels også rigtig, men for at få den bedste effekt, må man snuppe et lag mere for at den er helt dækkende. Men dækkende er den så også. Jeg må dog indrømme at jeg ikke er specielt imponeret over neglelakken. Jeg synes nærmest at farven nærmer sig en creme finish i forhold til en metallisk finish. Det er som om der mangler noget glimmer, noget sparkle for at sølv-effekten virkelig træder i kraft. Hvis man ikke leder efter en metallisk effekt, så er disse lakker absolut værd at købe, men jeg vil ikke købe dem igen.

Lakkerne koster normalt omkring 35 kr, men kan lige nu købes for omkring 22 kr på ASOS.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar