tirsdag den 6. marts 2012

Maybelline Master precise liquid liner




Denne liner er min nyeste hellige gral. Jeg elsker den simpelthen! Den er så nem at styre, da dens tip både er spids, blød og fleksibel. Det gør at den meget nemt og præcist kan lægge en rigtig flot cat eye liner, da den fleksible spids nemt "knækker" linien når den ydre flick sættes sammen med resten af lineren. Derudover er den samtidig ekstremt pigmenteret og tørrer forholdsvis hurtigt.


Jeg har stadig mit sædvanlige problem med at min liner smitter af på øjenlåget, men jeg mindsker det ved at bruge en primer med en lys øjenskygge over, og samtidig mætter eyelineren med en mørk øjenskygge. Meget arbejde, men det funger!

Alt i alt absolut en flydende eyeliner der kan anbefales!

Eyelineren koster 75 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar