lørdag den 15. september 2012

OMGWTF!!


Jeg håber viiirkelig ikke at hverken kæresten eller andre jeg kender ude i "virkeligheden" ser dette indlæg, for så vil de da først for alvor mene at jeg har et problem med makeup-shopping!

Ovenstående billede er inspireret af Kiras lignende indlæg om samme emne, og viser hvad jeg har købt af makeup siden maj-måned. Der var jeg nemlig både i England og Sephora åbnede, så fik jeg købt lidt forskellige flotte produkter med hjem. Så tog jeg til Sicilien og købte diverse Kiko-produkter, og sideløbende har jeg købt meget NØDVENDIGE neglelakker, mascaraer og concealere. Faktisk er det meste af indholdet i min makeuptaske også købt det seneste stykke tid, så det burde nok også fremgå på billedet. Hmm...

Men! Billedet forklarer i hvert fald hvorfor jeg synes min ellers finde månedsløn virker ret beskeden, og hvorfor jeg ikke synes jeg har råd til at købe hverken tv, computer eller spisebord. Lad os kalde det her en mini-intervention for mig selv! (siger hun med en ordre fra Sleek på vej i posten)

Hvis der er noget på billedet i vil høre mere om, så smid mig en kommentar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar