torsdag den 13. september 2012

Jeg er en makeup-blogger-lemming

Pt er der en slags organiseret makeup-kaos i den øverste skuffe min kommode. Det var egentlig planen at den skulle være fyldt med tøj, men efter min flytning er min makeup-samling blevet så stor (mere om det i næste indlæg. You don't want to miss this!) at den ikke kan være i den lille skuffe-indsats jeg købte sidste år i IKEA, så nu har makeup'en indtaget hele den øverste skuffe.

Men i dag skal jeg (forhåbentlig) i IKEA for at få fat i alle makeup-bloggeres yndlingsmøbel - Helmer. Jeg har googlet rundt på nettet og det er temmelig åbenlyst denne løsning de fleste er endt på. Fra Smuk-blog.dk og Beaut.ie til Lipglossiping.com, Musingsofamuse.com, Specktra.com. Jeg tænker desuden på at købe to billedhylder fra Ribba-serien til mine neglelakker, så de står fremme og man kan se alle farverne! Åååh, hvor jeg glæder mig til at få styr på hvad det egentlig er jeg har!
Helmer koster 249 kr og i udvalgte Ikea-butikker kan man få Antonius-skuffeinddelere som passer i størrelsen

Hvordan opbevarer du din makeup? Og har du brug for lige så meget plads som mig?

3 kommentarer:

  1. Kender det ALT for godt. Jeg slet, slet ikke plads til mit makeup heller. Jeg har dog Hemnes Dressing Table med spejl. Der er desværre kun en meget lille skuffe, og så to endnu mindre skuffer. Men er rigtig glad for det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg stod faktisk og kiggede på den med spejl da jeg var i Ikea igår. Men den ville slet ikke have plads nok til mig. Jeg overvejer at købe Hemnes uden spejl som "arbejdsområde", men det bliver ikke lige nu :)

      Slet
    2. Det ærgrer mig også at der slet, slet ikke er plads nok til mine ting men jeg elsker det nu alligevel. Så resten har bare taget en skuffe over i min kommode! :P

      Slet