fredag den 1. juni 2012

American apparels neglelak i neon yellow

I får sgu lige en anmeldelse fra toget. Jeg havde denne neglelak på igår til Distortion. Det er en neongul lak fra American apparel, som jeg købte sidst jeg var i London.
Farven er en ægte neongul. Fuldstændig. Den lyser endda lidt ekstra op når skumringen falder på, hvilket gjorde den perfekt til Distortion, hvor den virkelig kom til sin ret. Farven kan jeg ikke klage over overhovedet, og så tørrer den næsten mat! Konsistensen derimod er viiirkelig ringe. Jeg endte med at lægge 5 (!) lag for at få den til at dække og det gør jo så samtidig at den ikke ville tørre overhovedet. Så det er ikke den bedste lak at arbejde med. Øv, for det er sgu en overdrevet fed farve! Samtidig smuldrer lakken nærmest af efter et døgns tid. Jeg lage en underlak, men ingen overlak, da jeg ville bevare den matte finish. Næste gang lægger jeg en overlak, samt en matterende overlak, men det bringer antallet af lag op på 8!!!

1 kommentar: