onsdag den 9. maj 2012

SEPHORA ER KOMMET TIL KØBENHAVN!

Jeg "arbejdede hjemmefra" idag. Det var egentlig mest en undskyldning for at kunne tage ind til Illum idag, for idag ÅBNEDE SEPHORA! Der var virkelig mange mennesker, bl.a. Ole Henriksen (der havde klippet det røde bånd over), Andrea Elisabeth Rudolph, en mand jeg tipper til at være Sephoras direktør, Anette Kristine Poulsen fra Beautyspace og et par hundrede andre tøser.

De har, som tidligere udmeldt, Benefit, Makeup Forever, deres egen linie, Korres, Jane Iredal, Une og en masse andet. Derudover kan man også købe Urban Decay's Naked 2-palette. Den stod til 370 kr, men kan fx fås på Beauty Bay til omkring 330 kr. Et par mærker der desværre IKKE var i butikken var fx. Nars, Smashbox, resten af Urban Decays produkter, The Balm, Tarte, Too Faced. Øv!! :(

Jeg skal til London på fredag, så jeg tillod kun mig selv at købe en ting. Det blev selvfølgelig til tre ting (doh!), men jeg er alligevel mægtig tilfreds! Det blev til en flakies neglelak (yes!!!), en rigtig flot rosa blush og en makeup-taske - alt fra Sephora. Det blev i alt 180 kr. Derudover fik jeg endnu en neglelak fordi jeg havde en kupon, som man kan få ved at 'like' "Sephora Danmark" på Facebook. Desuden fik jeg, som man altid gør i Sephora, et par prøver - en på deres foundation (man får to farver på en prøve - meget smart!) og en rigtig dejlig parfume fra Zadig & Voltaire i Tome 1 La Pureté.




Jeg har kun billeder taget med min mobiltelefon, for mit kamera var selvfølgelig ikke ladet op. Men gad vide om der ikke kommer andre billeder derinde fra :)







Ole!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar