onsdag den 13. juni 2012

Maybelline Color Tattoo er kommet til Danmark!



Når man som jeg ser rigtig rigtig mange make-up-videoer på Youtube, så er der nogle produkter der går igen og igen i de fleste videoer, også på tværs af landegrænser. I det sidste års tid har de amerikanske beautyguruer været helt oppe og køre over Maybellines Color Tattoo-cremeøjenskygger. I løbet af foråret kom disse øjenskygger til England, hvorefter DE så allesammen begyndte at rave over dem.

Nu er de så kommet til Danmark!

Jeg var i flere Matas'er i går for at få fat i dem. Alle steder havde de to styk af tre forskellige på en pap-stander. Der var to af hver alle steder, så jeg tror de blot har fået et par enkelte her i starten og så kommer resten senere.

Der er små forskelle mellem de amerikanske og de engelske - bl.a. er udvalget noget mindre i UK, men det er specielt navnene der gør det hele lidt besværligt. Selve produktet er det samme. Jeg har igår indkøbt to forskellige med engelske navne, så jeg tør godt allerede nu gætte på hvilke farver der kommer på det danske marked, på trods af at jeg kun har set tre.

De koster 59,95 kr stykket, men i denne uge kan man købe 3 for 2 i Matas.



Disse tre var på standen i Matas

Permanent taupe (meget populær, da den er mat og en god hverdagsfarve)

Turquoise forever

Eternal gold



Disse var der ikke, men jeg gætter på at de kommer senere

 On and on bronze (meget populær)

Immortal charcoal

Endless purple (skulle være den ringeste)

Eternal silver



2 kommentarer:

  1. Nu sidder jeg her og lurer lidt - jeg har nemlig købt alle 10(!) hjem fra USA.
    Det er da ikke helt de samme, er de?

    Fierce & Tangy (Ikke i EU?)
    Pomegranate Punk (Ikke i EU?)
    Painted Purple (Endless Purple)
    Edgy Emerald (Ikke i EU?)
    Tenacious Teal (Turquoise)

    Bold Gold (Eternal Gold)
    Tough as Taupe (Permanent Taupe)
    Bad to the Bronze (On and on Bronze)
    Too Cool (Ikke i EU?)
    Audacious Asphalt (Immortal Charcoal)

    Sådan tror jeg det hænger sammen. Desuden spotter jeg så den sølv i stedet? Den er ikke i de ti fra USA?
    Kan det passe?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, udvalget og navnene er ikke helt det samme, men der er stort overlap i forhold til farverne. Derudover skulle der også komme en helt mat sort til Danmark, som jeg ikke er sikker på er kommet til England endnu.

      Forskellene i farveudvalget kan man sige hvad man vil om - måske tror de fx. ikke en helt hvid vil være et hit i Europa, men hvorfor dog lave navnene om? Det forstår jeg slet ikke.

      Slet