torsdag den 7. juni 2012

Kommende produkt: Benefit Ultra Plush Lip Gloss!


Jeg har netop set på Musings of a Muse at Benefit senere på måneden kommer med dette helt fantastisk skønne nye produkt. Det er deres boxed powders på lipgloss!!! Jeg har selv deres Dallas blush, som jeg bruger HVER eneste dag og jeg er helt og aldeles obsessed med den! Jeg kunne meeeeget vel gå hen og blive nødt til at købe Dallas lipglossen, selv om jeg ikke er den store bruger af læbeprodukter. Og Coralista lokker også en hel del!

I følge the Muse så skulle lipglosserne komme i Sephoraer (og Benefit counters) senere på måneden, så gad vide om de ikke også kommer til vores nye Sephora før eller siden? De skulle koste 16 $, hvilket svarer til knapt 100 kr, men blushene koster 100 kr mere i Danmark end i USA, så gad vide om de ikke ender på 150-200 kr i Danmark?


Fra Musings of a Muse om farverne:
  • Benefit Dallas Ultra Plush Lip Gloss (Dusky Rose)
  • Benefit Hoola Ultra Plush Lip Glos (Shimmering Golden Nude)
  • Benefit Coralista Cosmetics Ultra Plush Lip Gloss (Sheer Coral)
  • Benefit Dandelion Ultra Plush Lip Gloss (Soft Pearly Pink)
  • Benefit Bella Bamba Ultra Plush Lip Gloss (Sheer Bright Watermelon)
  • Benefit Sugarbomb Ultra Plush Lip Gloss (Shimmering Pinky Nude)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar