mandag den 9. april 2012

Update: Gina Tricot neglelakker

En lille update på de tre neglelakker jeg købte fra Gina Tricot. Jeg har ikke billeder lige nu, da jeg er hjemme hos min kæreste, men jeg håber på at kunne uploade dem senere.

Men billeder er måske heller ikke helt nødvendige i det her tilfælde. Jeg købte disse farver, da jeg synes de resterende farver lignede noget jeg havde i forvejen.


De havde to forskellige konsistenser: den gule var ufattelig tyk og klumpet i det. Det første lag er jo altid lidt underligt, men det ville ikke rigtig tørre, så efter det andet lag blev lakken bare endnu mere umulig. Derudover var holdbarheden heller ikke specielt god. Selv med en over- og undelak begyndte den at krakkelere efter en dags tid.

De to andre farver var lige modsat: meget svage i farven, men til gengæld tørrede de langt hurtigere. Det tog 5-6 lag at få oparbejdet en tæt farve, hvilket jeg synes er alt for meget.

Farverne er alle fine og unikke, men jeg tror ikke det er nogen jeg vil bruge, da de på hver deres måde er fuldstændig umulige at arbejde med. Nederen, Gina Tricot!!

Her til sidst får I lige nogle flere billeder af deres makeup-udvalg:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar