torsdag den 12. april 2012

Make Up Store: Tri Brow Colour

Som teenager (og faktisk helt tilbage som lille barn på omkring 4 eller 5 år) havde jeg et rigtig flot og fint unibrow. Derfor har jeg altid haft et letter had/kærlighedsforhold til mine øjenbryn. Unibrowet endte sine dage med en billig skraber fra Matas - et snuptag ned over panden og det var væk. Jeg har lært siden da og har også   accepteret mine lettere buskede bryn, men jeg har altid manglet det der perfekt produkt til at tegne dem op. Jeg synes at alle de produkter jeg har prøvet har virket enten for mørke, for røde eller for omstændige. Jeg brugte i en periode ELF Studio brow kit med stor fornøjelse, men jeg havde lidt på fornemmelsen at farven ikke var lige i skabet. 

Det er dog totalt ændret nu! Jeg har de sidste par måneder brugt Make Up Stores Tri Brow Color, some indeholder tre farver som man kan mixe og matche og får sin perfekte farve. Jeg er så heldig at den mellemste farve passer mine bryn helt perfekt - og så kan jeg enten blande med den mørke eller lyse hvis jeg har lyst til den (fx. er det rigtig flot at blande lidt af den mørke i, hvis man er til en fest hvor lyset er lidt dæmpet - det har en rigtig flot effekt!). 


Fidusen er nemlig, at når man fylder sine bryn ud skal man holde fast i to grundregler: hold farven en del lysere end dine øjenbrynhår og brug en farve med en grålig tone. Det giver det mest naturlig look.


Tri Brow kittet er fra Make Up Store på Fisketorvet og kostede 165 kr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar