torsdag den 4. oktober 2012

Top 3 makeup-produkter lige nu

Inspireret af Dustin Hunter og Temptalia har jeg lavet en liste over mine tre must-have produkter lige nu. Meget svært!


1. Gennemsigtig mascara til øjenbryn. Jeg har arvet min fars viltre øjenbryn og jeg har i mange år forsøgt at tæmme dem, uden at de ser alt for groomede ud. Svaret er en gennemsigtig mascara, der kan holde på hårene i løbet af dagen (ellers ender hårene med at stikke i ALLE retninger!)

2. Rimmel kohl eyeliner. En blød kohl der både kan bruges til at tegne en ren streg (mættet med noget øjenskygge for at holde på den) eller kan smudges ud med en finger, en vatpind, både med eller uden øjenskygge. En nem og billig måde at gøre ens makeup meget mere alsidig.

3. Benefit Dallas boxed blusher. En all time favourite. Den giver huden glød og kontur kun med et enkelt produkt. Jeg kan ikke leve uden. Bonusinfo: jeg købte den for knapt et år siden og har brugt den HVER DAG siden - uden at jeg på nogen måde er tæt på ramme metalbunden neden under.

Hvad er jeres tre favoritter?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar