mandag den 20. august 2012

Kiko Cosmetics - neglelak

 
Jeg har familie på Sicilien og har været på ferie dernede over 20 gange i løbet af mit liv. På hovedgaden i Taormina ligger kosmetikbutikken Kiko, hvor jeg er inde HVER gang jeg er der.

Kiko cosmetics er et italiensk makeup-mærke med et bredt udvalg. De har alle typer makeup og prøver så vidt muligt at følge de europæiske trends. Bl.a. har de i år udvidet med en BB cream og en slags læbestift ala Cliniques chubby stick. De har i de seneste år også åbnet butikker i Storbritannien, Frankrig, Tyskland, Spanien og Portugal og de har nu 270 butikker.

Jeg har en del forskellige makeup derfra, men det første jeg vil skrive om er deres neglelak, som absolut er et pengene værd. De koster € 2,50 altså lidt under 20 kr. De har en god dækkeevne, en god holbarhed, en god, bred pensel der er nem at styre og pt er der 154 forskellige farver til salg på deres hjemmeside. 



På min seneste tur til Sicilien købte jeg disse farver. To sommerlige nuancer, og to flotte efterårsfarver. 



De ryger lige ind i den samling af neglelakker jeg allerede har fra Kiko



Hvis du støder på Kiko et sted i Europa bør du om ikke andet investere i et par neglelakker. De er absolut et hit!

På nuværende tidspunkt kan man ikke købe Kiko i Danmark, men da jeg skrev til dem for et par dage siden om hvorvidt de ville udvide deres webshop til også at sende til Danmark, fik jeg følgende svar:
Related to your request, please be informed that by now we deliver our product only to Italy, Portugal, Spain, Germany, UK and France, but our online services will be extended to other countries soon.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar