tirsdag den 14. august 2012

Første indtryk: L'Oreal Nude Magique BB Cream


Jeg har købt en del nye produkter i den seneste tid og da jeg efterhånden er ved at være faldet på plads i min nye lejlighed, vil der fra nu af komme små anmeldelser af alt hvad jeg har købt. Dog starter jeg med L'Oreals nye BB cream som jeg købte idag i Matas.

BB creams er jo den nye store hype, efter at have været et vidunderprodukt solgt i Asien i de sidste mange år. Jeg har kun dyppet min storetå ned i det store basin der er asiatiske BB creams, så jeg vil ikke sammenligne L'Oreals med de asiatiske, men blot kommentere på hvordan produktet er i sig selv.
Produktet er en tynd, hvid creme, hvori man tydeligt kan se små partikler af pigment, som bliver knust og blandet med cremen når man fordeler og blander cremen ud i ansigtet. Et ret sjovt koncept, som bl.a. Origins har haft stor succes med i deres VitaZing-creme.





L'Oreal skriver på bagsiden: 
Flawless coverage
Perfectly even skin texture
Fresh dewy glow
24 h hydration
Protects with SPF 12


Jeg har på følgende billede blot påført cremen i min ansigt i den venstre side. Her kan man måske fornemme at der i venstre side absolut er en mere jævn farve, i forhold til den højre, samt har en rigtig flot glød. Desuden føles huden hverken tør, klistret eller andre ubehageligheder. Faktor 12 er jo altid en god ting, så det kan man heller ikke kimse af!

Dette er dog kun mit første indtryk, men jeg er absolut positivt overrasket. Jeg har tidligere haft Garniers BB cream, men den var en noget tykkere creme og mindede mere om en farvet dagcreme end denne.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar