tirsdag den 14. februar 2012

E.L.F: Studio glossy gloss

Jeg modtog den anden dag en stor pakke med ting jeg har bestilt fra Eyeslipsface.dk. Jeg har taget billeder og swatchet alle produkterne og jeg vil løbende skrive anmeldelser af alt jeg har modtaget.

Vi starter ud med E.L.F.s nye type lipgloss: Studio Glossy Gloss i farven Berry Blush (31 kr).



Jeg har altid hadet glimmer i lipgloss, så da jeg så denne nye gloss vidste jeg at jeg skulle have den. Den er en totalt cremet gloss uden nogen form for shimmer. Farven er en pink-brun bær-farve, som jeg tror vil være rigtig flot på de fleste, og den er lidt over medium dækkende. Man kan stadig skimte lidt af læberne bag farven.



Jeg har bare to problemer med denne type lipgloss: det første er applikatoren. Hvorfor den lille pensel? Det er, for mig i hvert fald, totalt umuligt at styre den relativt store mængde lipgloss der kommer ud på den utrolig bløde pensel, hvilket gør at det bliver ret svært at lægge glossen på. Det andet problem er lugten. Glossen lugter af sandkagedej - sådan rigtig sødt og vanille-agtigt. Ad! Lugten forsvinder efter nogle minutter og glossen smager ikke sødt på nogen måde, men det er stadig irriterende!!

Dom: 3,5 ud af 5 stjerner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar