onsdag den 12. september 2012

Fødselsdag!

Jeg havde fødselsdag i sidste uge og jeg fik lidt forskelligt godt fra familien!

Fdselsdag

Essie neglelak i farven Bachelorette Bash
Sephora neglelak i farven City Amazon
Rimmel Soft Kohl i farven 06 Jet Black (som bl.a. Beautycrush fra Youtube er vild med)
L'Oreal Voluminous i farven Carbon Blach (TiffanyD's  favorit)
Angled liner fra Sephora
MAC duo med All That Glitters



Jeg fik også denne rensevand fra Sephora. Jeg har en ide om at den kan mere eller mindre det samme som Biodermas makeupfjerner, og så har den en smart pumpe, hvor du lægger en vatrondel på og trykker væske op i den. Smart!!

FAB gaver!! Flere af dem har allerede sneget sig ind i min makeuptaske, men det får I at se senere på ugen.
Hvad ønsker du dig til din fødselsdag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar